Obchodní podmínky

Reklamace

Pokud klient bude s provedenou službou nespokojen, má právo podat reklamaci provedené služby. Reklamaci lze zaslat na e-mail suzi@suzi.cz, nebo poštou na adresu: Agentura Suzi s.r.o., Meruňková 813, 667 01 Židlochovice. Reklamace bude vyřízena do 10 dnů od jejího přijetí. Reklamace má obsahovat tyto údaje: jméno klienta, adresu, tel. kontakt, e-mail kontakt, stručný popis reklamované služby.

Spotřebitelské spory

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz

pro pečovatelky
pro hospodyně
pro lektory
pro venčitele